Skoleforestilling – «Stjerner i sikte»

3 06 2010

På årets skoleforesetilling tok jeg med meg gromobjektivet (70-200 2.8). Det var fornuftig siden det var rift om plassene og jeg måtte ta bilder fra midt i salen. Heldigvis fikk jeg meg et sete i midtgangen som ga meg klar sikt til scenen. De fleste bildene ble tatt med blits, men selv uten blits fikk jeg flotte bilder med en lukkertid helt ned i 1/4 sek! Bildene ble ikke superskarpe, men mer enn bra nok for min del. På grunn av så lukkertiden passet jeg på å ta bilder når ungene sto stille. Men med lange lukkertide blir bildene mer levende pga bevegelsesuskarpheten.

Jeg har bevist valgt å ikke legge ut bilder som viser ungenes ansikter. Men jeg synes likevel anonymiteten ga bildene noe ekstra.

Handlinger

Information

One response

24 06 2010
hege

Flotte bilder, her var det bevegelse! Hege

Legg igjen en kommentar

