Kjøkkenmoro

13 04 2010

Prøvde å sette meg ned i sofaen siden jeg følte meg litt sliten i går. Kikket på matlagingsshowet Good Eats. Ble ikke sittende lenge før jeg fikk for meg at jeg også måtte prøve.  Fikk både eksperimentert med mat og foto på samme tid.

Kjøkkenet mitt er desverre ikke bygget for å få godt lys på til mat-foto. Skulle gjerne hatt en kjøkkenøy for å få fint baklys. For å jukse til dette satte jeg opp en isoporplate på veggen bak benkplaten og reflekterte blits-lyset i denne.  Som fyll-lys brukte jeg en annen blits rett i taket.

Rettene jeg prøvde meg på var:

This slideshow requires JavaScript.

Handlinger

Information

One response

13 04 2010
Erlend

Fine bilder, men huff.. Sursild?!

Legg igjen en kommentar

